Bij al onze verzorgingen wordt er gebruik gemaakt van het prestigieuze en kwalitatief hoogstaande merk OPI en het vegan merk Faby. Faby is bovendien 10 free en 100% halal. Zowel OPI als Faby zijn niet getest op dieren.

nail arts lakstore
 
MAAK JE AFSPRAAK

BELANGRIJK

 

  • Boek je een behandeling en staat er op het moment van jouw reservatie nog semi-permanente lak op jouw handen of voeten die door ons geplaatst is? Dan dien je 15 min. vóór de start van jouw behandeling aanwezig te zijn in de Lakstore. Zo kunnen wij de gellak verwijderen alvorens jouw behandeling begint.

  • Wil je graag met meerdere personen een gelijktijdige afspraak? Maak dan je afspraak telefonisch!

VOORWAARDEN

Om lange wachttijden te vermijden en de kwaliteit van jouw behandeling te kunnen garanderen, wordt voor elke reservatie een tijdslot voorzien. Het is daarom belangrijk dat je tijdig op de afspraak bent. Anders rest er immers onvoldoende tijd om de volledige behandeling(en) uit te voeren. De gereserveerde tijd (behandeling) zal jou echter wel aangerekend worden. Kom dus zeker op tijd en geniet van een relax moment!

Afspraak vergeten of te laat afgebeld? Wij hebben de nodige tijd voor jou gereserveerd en andere klanten teleurgesteld.

​Kom je niet opdagen zonder verwittiging 24u op voorhand, dan zal de prijs van de geplande behandeling in rekening worden gebracht.

 

Alvast bedankt voor uw begrip!

Het Lakstore team

AFSPRAKEN EINDEJAARSPERIODE

De plekjes tijdens de eindejaarsperiode zijn erg gegeerd en dus gelden er in die periode enkele speciale voorwaarden.

 

Vanaf november zal je na het boeken van je afspraak in de periode van 17/12 t.e.m. 01/01 steeds gevraagd worden om je behandeling volledig op voorhand te betalen. Enkel bij de volledige betaling, wordt jouw afspraak bevestigd.

Wil je je afspraak kosteloos annuleren in deze periode? Dan dien je ons minstens 48 uur op voorhand te verwittigen en dit enkel telefonisch of per e-mail. Voicemails of annulaties per sociale media worden niet aanvaard.

Alvast bedankt voor het begrip!

 
onze klanten aan het woord