
HOUSE
RULES
+ Lakstore werkt zowel op afspraak als zonder afspraak. Klanten met een afspraak hebben voorrang
+ Gelieve tijdig op uw afspraak aanwezig te zijn. Indien u later bent, korten we de behandeling in dit uit respect voor de volgende klant. Wel wordt het volledige bedrag van de behandeling in rekening gebracht.
+ Afspraakopties worden slechts gedurende beperkte tijd vrij gehouden. Indien u niet binnen 12u kan reageren via mail met voorgestelde data, moet er mogelijks naar alternatieve data gezocht worden.
+ Betalen met bancontact is mogelijk.
+ Gift vouchers blijven 1 jaar geldig en kunnen ingeruild worden voor zowel behandelingen als producten.
+ Lakstore staat in voor de kwaliteit van de geleverde diensten. Mochten er zich toch gebreken voordoen of eventuele klachten zijn, dan dienen deze binnen de week gemeld te worden via email of in meteen in de winkel zelf. Elke klacht wordt afzonderlijk bekeken en beoordeeld. In overleg met de klant zal er naar een geschikte oplossing gezocht worden.
+ Prijzen zijn steeds onder voorbehoud.
ANNULATIE
voorwaarden
Afspraak vergeten of te laat afgebeld of verzet? Wij hebben de nodige tijd voor u gereserveerd en andere klanten teleurgesteld, daarom zijn wij genoodzaakt volgende vergoeding in rekening te brengen:
+ Tot 24u voor een afspraak: gratis
+ Binnen 24u voor een afspraak:
de prijs van het gevraagde voorschot/waarborg van de behandeling.
+ Niet opdagen zonder verwittiging: de prijs van de geplande behandeling.
+ Tussen 11 en 31 december is annuleren gratis tot 72u voor de reservatie. Na de 72u zal de geplande behandeling in rekening worden gebracht.
+ Bij annulering, of vermindering van het aantal deelnemers bij een workshop de workshop 1 week voor de desbetreffende datum wordt er geen terugbetaling meer uitgevoerd.
waarborg innen
Beste klant,
Graag willen we u informeren over onze annulatie policy en waarom we een waarborg innen wanneer een reservatie niet tijdig wordt geannuleerd.
Als Lakstore zijn we afhankelijk van de inkomsten uit onze behandelingen. We zorgen er daarom voor dat we onze agenda's zo optimaal mogelijk benutten en onze behandelingen in goede staat uitvoeren. Hierbij maken we kosten voor bijvoorbeeld de inkoop van producten, het onderhoud van onze apparatuur en de salarissen van onze medewerkers.
Wanneer er een afspraak wordt gemaakt die niet wordt nagekomen, brengt dat extra kosten met zich mee. We hebben dan namelijk al kosten gemaakt voor de voorbereiding van de behandeling, maar we hebben geen inkomsten uit de afspraak. Dit is natuurlijk vervelend voor ons als bedrijf en heeft ook gevolgen voor onze continuïteit.
Om deze reden hanteren we een annulatie policy waarbij we een waarborg innen wanneer een afspraak niet tijdig wordt geannuleerd. De waarborg dekt de kosten die we maken als een afspraak niet wordt nagekomen. Door deze waarborg in te houden, kunnen we onze kosten dekken en ervoor zorgen dat we onze behandelingen beschikbaar kunnen blijven stellen voor onze klanten.
We begrijpen dat het innen van een waarborg vervelend kan zijn, maar we hopen dat u begrijpt waarom we dit doen. Mocht u vragen hebben over onze annulatie policy, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.
Met vriendelijke groeten,
LAKSTORE